يال كنت زمان بحبك// بقلم : جمال حلمي ابراهيم

 يال كنت زمان بحبك

( فين أراضيك ؟؟ )
وليه بتنساني .
_______________________
بسمع أسمك قلبي يطير
( ويهرب مني )
قول ف ثواني .
_______________________
كنت زمان بشوفك افرح
( وقول )
لعيني بُصي ولاغي .
_______________________
أصل جمالك كان يخيلني
( وأبقا بك )
مشغول مش داري .
________________________
شوفت البعد تعبني أزاي
(ومخلي دموعي )
ديما فضحاني .
________________________
كنت ديما أتعشم فيك
(وقول لنفسي )
هايفضل .. غالي .
________________________
ليه بتجرجني وتهرب مني
(وتمشي ف سكة )
نهايتها .. عذابي .
________________________
خلاص نستني ف غمضه عين
(وقولت سلام )
مش راجع تاني .
_________________________
لا هاعمل زيك وقول
( سلامين )
وبيع الدنيا وبيع ايامي
_________________________
أصل حبك لسه ف قلبي
( ومسهرني الليل )
ف زماني
________________________
يال كنت زمان بحبك
بقلمي / جمال حلمي ابراهيم
...............................................

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.