ماليش حبايب✒حنان حلمي

 بقلمي حنان حلمي

ماليش حبايب 

غيرك أنت 

وعمري ما هاحب 

غيرك 

لكن عمري

 ما ااقبل الشك 

والإهانة منك 

شكك فيّ أكبر إهانة

مش كل ما اتكلم مع حد 

تغير ولو ناقتشك تقولي

خلاص قفلت وماتردش 

علي وافضل

 أحايل فيك 


هو العمر باقي

 لسه فيه إيه

كنت فاكراك

 هتملي حياتي بحنانك

وتزرع فيها البهجة

 واحصد السعادة

كنت  أظن حياتي

 معاك هتكون سكر زيادة

كنت بحلم وواخدني

 الحلم معاك 

لدنيا جديدة عمري

 ما دخلتها إلا بيك أنت

ياما اتمنيت تطول

 ساعات الصفا 

لكن شكك وعندك

 كنت مداريهم  فين أنت

معقول أكون اتخدعت

 واتغشيت فيك أنت

قلبي حبك ودق من 

بين الوجود واختارك 

لكن هبعد واهرب منك 

يا طبيب القلب أنت الدواء

والألم والداء 

رفعت الراية البيضاء 

واتاكدت إني ماليش 

نصيب ولا مكان

 في قلبك 

 ‏خلاص يا نور العيون 

 ‏وصلت للنهايه بإيديك 

 ‏كنت متعمد بعدي عنك

 ‏قفلت على نفسي

 ‏واكتفيت بيك أنت

 ‏والنتيجة كانت شكك 

ودمار الحب بإيدك

يا أنت


 ‏ 

 ‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.